skip to Main Content

Alle zorgen uit handen met VK Makelaars

Een woning verkopen of aankopen doet u hooguit een paar keer in uw leven. Het gaat altijd om een groot geldbedrag en erg komt heel erg veel bij kijken. Bij VK makelaars nemen wij alle zorgen voor u uit handen en zorgen altijd voor het beste resultaat. Behoefte aan vrijblijvend advies of zin om even te sparren? Bel of mail ons dan direct, wij zitten voor u klaar.

In contact komen met VK Makelaars

Email: info@vkmakelaars.nl
Telefoon: 023-2052296
Adres: A. Hofmanweg 5A, 2031BH, Haarlem

Onze locatie

Verkoopbegeleiding

Full service verkoopbegeleiding. Het maximale resultaat tegen de scherpste prijs!

De knoop is doorgehakt….

U wilt uw woning verkopen voor de maximale verkoopopbrengst en wilt alle zorgen uit handen geven. U houdt niet van poespas, mooie praatjes en ondoorzichtigheid. U bent op zoek naar een betrouwbare makelaar met goede referenties die altijd zijn afspraken nakomt. U wilt van te voren precies weten wat de kosten zijn en wilt absoluut geen verrassingen achteraf.

Welkom bij VK Makelaars! We houden van DUIDELIJK, TRANSPARANT en HET BESTE RESULTAAT. Bij ons geldt: AFSPRAAK = AFSPRAAK. En de kosten? Wij hanteren eerlijke en scherpe tarieven welke doorgaans onder het prijspeil van andere aanbieders liggen.

Zullen wij een afspraak maken in uw woning? Wij komen dan uw wensen inventariseren en geven u een duidelijk advies om zorgeloos en tegen de beste prijs uw woning te verkopen. Tijdens dit bezoek maken wij aantekeningen over uw woning en meten wij deze in.

Kort na het bezoek ontvangt u van ons een op maat gemaakt verkoopvoorstel met hierin een professionele waardebepaling, onze verkoopaanpak en onze kosten. Uiteraard is dit geheel kosteloos en vrijblijvend.

Kopje koffie doen?

Maak vrijblijvende afspraak
De stappen in onze verkoopbegeleiding

1. Woning opname en waardebepaling

We komen bij u langs, maken kennis, meten de woning in, nemen de woning kenmerken op en gaan een verkoopvoorstel voor u uitwerken. Hierin vindt u ook onze waardebepaling terug en onze kosten voor de verkoop. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend en kosteloos. U ontvangt ons voorstel binnen ca. 2 werkdagen per mail. Bij akkoord op ons voorstel krijgt u een ‘Opdracht tot Dienstverlening’ welke u heel makkelijk digitaal kan tekenen.

2. Inverkoopname

Er worden professionele verkoopfoto’s gemaakt en de woning wordt conform de NEN2580 meetinstructie ingemeten. Ook worden er 360 graden foto’s gemaakt en een videotour. Dit laatste doen we mede om een hogere ranking op Funda te krijgen. Indien gewenst kunnen wij ook een 3D tour maken in de woning en/of een video opnemen voor social media. Ook gaan we alle informatie bij u vergaren die er is over de woning. Denk aan de onderhouds- en verbouw historie, gebreken, bijzonderheden, buren, wat wordt er wel en wat wordt er niet mee verkocht, etc. Wij willen uw woning zo goed als mogelijk leren kennen om geïnteresseerden goed mogelijk te kunnen informeren en antwoord te geven op alle vragen die er zijn.

3. Recherche

Wij doen een diepe analyse en onderzoek naar alle informatie ‘achter de schermen’. We vragen een bodemrapport op, duiken indien nodig het bouwarchief in, scannen naar erfdienstbaarheden, kwalitatieve bedingen en andere bijzonderheden en in geval van een appartementsgebouw lichten wij de gehele VvE door (splitsingsakte, notulen, MJOP, begroting, etc). Wij zorgen ervoor dat wij op de hoogte zijn van alle belangrijke zaken, zodat hij hier in de verkoopbrochure rekening mee kunnen houden,  kijkers hierover kunnen informeren en vragen hierover kunnen beantwoorden.

4. Presentatie

Er wordt een pakkende aanbiedingstekst geschreven, alle woningeigenschappen worden accuraat meegenomen, de foto’s, video, plattegronden en het meetrapport worden verwerkt en alles wordt samengevoegd tot een aantrekkelijk en juridisch waterdichte presentatie voor Funda, andere huizenwebsites en de verkoopbrochure.

5. Live

De woning wordt live gezet op Funda.nl en andere platformen (jaap.nl, huizenzoeker.nl, MVA, pararius.nl etc). Ook wordt de woning onder de aandacht gebracht op onze website, sociale netwerken en onder collega makelaars. Zoekers die een ‘match’ hebben met de woning ontvangen de woning per mail.
Daarnaast plaatsen wij een opvallend te koop bord bij de woning.

6. Bezichtigingen

Wij plannen de bezichtigingen in op tijden die met u zijn overeengekomen. In overleg is dit ook ‘s avonds of in het weekend. Elke kijker wordt door de ons rondgeleid en de belangrijke eigenschappen van de woning en de verkoop worden belicht. Wij denken met kijkers mee en adviseren hen in zaken als vergunningen, bouwkundige aanpassingen, verbouwingen, gang van zaken rondom het biedingsproces, de hypotheek, de notaris, etc. We nemen voldoende de tijd om iedere geïnteresseerde goed te helpen, goed te informeren en voldoende gelegenheid te geven de woning te bekijken. Denken wij dat we de verkoopstrategie moeten wijzigen, dan adviseren wij u hierin direct.

7. Follow-up

Kijkers welke zijn geweest in uw woning worden door ons na gebeld. Er worden dan bijvoorbeeld vervolgbezichtiging ingepland, alle stukken worden toegestuurd en er wordt antwoord gegeven op alle vragen. We laten niets aan het toeval over.

8. Onderhandelen en afronding koop

Wij voeren namens u de onderhandelingen waarin wij ten alle tijden voor het best mogelijke resultaat gaan!

U houdt de regie. Wij leggen u de bieding(en) voor die er gerealiseerd zijn, adviseren u en geven u de keuze.

Is de woning verkocht, dan gaan wij alle afspraken netjes en waterdicht verwerken in een koopakte. Deze koopakte nemen wij met u artikel voor artikel door en pas als alles duidelijk is, wordt deze getekend.

9. Overige bijkomstigheden

Wij zijn aanwezig bij een eventuele bouwkundige keuring en het bezoek van de taxateur.

Wij bewaken nauwlettend de termijnen van de bedenktijd, waarborgsom en ontbindende voorwaarden.

Wij controleren de leveringsakte en de nota van afrekening en checken of alles in orde is voor de overdracht.

10. Notaris en afronding

Wij begeleiden u tijdens de inspectie van de woning, nemen de meterstanden op en zorgen dat alles goed verloopt. Daarna begeleiden wij u bij de overdracht van de woning bij de notaris.

En dan is het moment aangekomen dat wij u van harte mogen feliciteren!

En….mochten er na de overdracht onverhoopt problemen voordoen of vragen of advies nodig zijn, dan staan wij nog steeds tot uw dienst!

Offerte aanvragen
Back To Top