Ons Team
Wij zijn VK Makelaars
Bij VK Makelaars werken wij graag zo persoonlijk mogelijk. Wij hebben veel contact met onze klanten via Whatsapp, wat zorgt voor snelle en duidelijke communicatie. Een groot voordeel daaraan is ook dat wij dus niet alleen maar bereikbaar zijn van maandag tot en met vrijdag, van 9 tot 5. Nee! Klanten kunnen ons 24/7 berichten sturen en wij reageren altijd snel.
Voor ons is ieder proces heel erg bekend. Op dagelijkse basis voeren wij onderhandelingen, staan wij in contact met notarissen, makelaars en taxateurs. Wij weten precies wat er op je af komt en helpen je bij iedere stap op het pad van kopen, verkopen, verhuren of huren!
Wij zijn geen prijsvechter, maar geloven wel in een eerlijk tarief. Wil je daar meer over weten, neem dan gewoon contact met ons op. Bel, mail, app of beter nog, kom langs bij ons op kantoor. Gratis parkeren en gratis koffie!
De mensen achter VK Makelaars
Floris van Kuijeren
Makelaar en taxateur
Telefoon: 06 4747 0404
E-mail: Info@vkmakelaars.nl
Floris is makelaar, taxateur en tevens directeur/eigenaar van VK Makelaars.
Opgegroeid in Velsen, lange tijd in Haarlem gewoond (Leidsebuurt) en per begin 2020 in Overveen. Kernwoorden die Floris omschrijven: servicegericht, praktisch, effectief, eigenwijs en doelgericht.
Meer lezen >
Sander Hoenderdos
Makelaar
Telefoon: 06 4998 7365
E-mail: Sander@vkmakelaars.nl
Mensen helpen bij de verkoop of aankoop van hun woning door zijn kennis en netwerk te delen is voor Sander het mooiste wat er is. Afspraak is afspraak en eerlijkheid duurt het langst zijn belangrijke pijlers in zijn aanpak.
Meer lezen >
Omid Alizadeh
Makelaar Den Haag en omstreken
Telefoon: 06 38 95 28 18
E-mail: omid@vkmakelaars.nl
Omid heeft 20 jaar (internationale) ervaring in de vastgoedwereld en hij weet zijn bouwkundige expertise met de juiste commerciële aspecten te combineren voor de best haalbare resultaten. Hier zet hij handig zijn netwerk voor in wanneer nodig. De focus van Omid ligt op de woningmarkt in de Haagse regio en hij kent de wijken van de Hofstad en de omliggende gemeenten op zijn duimpje. Met zijn internationale oriëntatie en vloeiend in het Engels en het Perzisch (Farsi) weet hij tevens de expats te ontzorgen met hun verkoop, aankoop en verhuurplannen.
Reggie Detering
Makelaar
Telefoon: 06 1036 9642
E-mail: Reggie@vkmakelaars.nl
Reggie is gedreven en heeft zelf ervaring in het kopen en verkopen van huizen in Haarlem. Die ervaring gebruikt hij om zijn klanten optimaal te kunnen helpen bij het aan- of verkopen, huren of verhuren van hun woning!
Meer lezen >
Wijnand Persoons
Makelaar
Telefoon: 06 2464 0822
Email: Wijnand@vkmakelaars.nl
Wijnand is de betrokken makelaar, waar de klant centraal staat. Hij loopt graag met de klant naar de volgende stap. Is de klant tevreden dan is hij dat ook, hij helpt je graag verder bij alles wat er bij komt kijken bij je aankoop, verkoop of investering. Net waar je behoefte ligt.
Meer lezen >
Mandy Blake
Expat Realtor
Phone: 06 50 84 61 20
E-mail: mandy@vkmakelaars.nl
Mandy is our Expat Realtor based here in the Netherlands. She moved to Haarlem in August 2011 together with her husband. As a UK expat and property investor herself, she has a good knowledge of the property market and local area. She is passionate about finding the right home for her clients, ensuring a smooth and successful outcome whether that is buying, selling, or renting.
Naziha Bootsman
Makelaar
Phone: 06 3870 3213
E-mail: bootsman@vkmakelaars.nl
In het meedenken met de klant toont Naziha Souafi altijd grote betrokkenheid, visie en doorzettingsvermogen. Ze is kritisch, scherp en dynamisch en haar passie binnen de makelaardij is even wijds als haar vaardigheden.
Simon Greaves
Expat Realtor
Telefoon: 06 2700 7168
E-mail: Simon@vkmakelaars.nl
Simon is our Expat Realtor here at VK Makelaars. Simon is a UK expat himself who has worked in real estate in the UK and in the Middle East. He moved to Haarlem in August 2019 together with his wife and 2 daughters.
Meer lezen >
Sandra Lohuis
Stylist
Sandra is onze huisstyliste. Letterlijk en figuurlijk. Samen met haar collega Monique is ze het verlengstuk van onze makelaars. Niets is zo leuk als het combineren van creativiteit met liefde voor decoratie en interieur zodat uw huis, flat, loft of appartement snel en voor de best mogelijke prijs wordt verkocht.
Yunte
Administratief medewerker
Ron Molenaar
Fotograaf
Ron is de huis fotograaf bij Object&Co en doet een groot deel van de inverkoopnames. Een zeer prettige professional om mee te werken die uitstekend werk levert en altijd zijn afspraken nakomt!
Meer lezen >
Dit is waar wij goed in zijn!
Wij halen de beste verkoop- & verhuurprijzen
Wij werken met een beperkt aantal huizen tegelijkertijd. Hierdoor kunnen we een hoger dan gemiddeld aantal uren in elk huis of zoekopdracht stoppen. Bij de verkoop van een huis van 1 van onze klanten, nemen wij alle tijd voor de belangrijke zaken, zoals de bezichtigingen. ‘Haastige spoed is zelden goed’ en wij willen dat iedere geïnteresseerde ruim voldoende tijd krijgt om de woning te zien, vragen te stellen en om hun bieding voor te bereiden. Wij zien dat dit leidt tot hogere verkoopopbrengsten.
Persoonlijke begeleiding
Je bent bezig met de belangrijkste aankoop of de belangrijkste verkoop van je leven. Je wilt daarom geen nummer zijn in een kaartenbak, maar direct geholpen worden als je belt en de ondersteuning krijgen die je nodig hebt. Ons contact met klanten is zeer hecht. Wij kennen al onze klanten persoonlijk en bovendien zijn wij elke dag en avond voor je bezig en bereikbaar. Dat zijn we via telefoon, Whatsapp en e-mail. Of natuurlijk bij ons op kantoor of samen in het huis.
Zeer hoge klanttevredenheid
Eerlijke prijzen, beste waarde
Wij zijn geen prijsvechter. Dat willen we ook niet zijn, maar wij leveren wel kwaliteit en nemen de tijd om ons in elk dossier maximaal te kunnen inzetten. Wel voegen wij voor jou de meeste waarde toe. Of het nu gaat om het verkoop/verhuur resultaat of de uitkomst van een slimme aankoop onderhandeling.
Geen opstartkosten
Wij houden van transparantie en 1 duidelijk tarief. Bij de verkoop van je huis zitten onze opstartkosten in de courtage. Wel zo makkelijk en overzichtelijk. Je betaalt ons pas bij de notaris vanuit de verkoopopbrengst, dus je hebt bij ons ook geen ‘out of pocket kosten’ bij verkoop.
Altijd bereikbaar
Tijdens kantoortijden is er altijd een medewerker die de telefoon opneemt en je direct helpt. Dus ook de kijkers die bellen voor een bezichtigingsaanvraag van jouw huis. Buiten openingstijden mag je ons altijd bellen, appen of mailen. Is iemand van ons op vakantie, dan is er een vervanger. Nemen we niet op, dan bellen wij je terug.
Kennis, kunde en netwerk
Wij kennen de regio en weten waar we op moeten letten. We weten de leuke en de minder leuke plekken in de buurt, we kennen de eigenschappen van de buurt en bouwkundige eigenschappen om alert op te zijn. Tijdens aankoopbezichtigingen kunnen we altijd een goede en realistische inschatting maken van de (achterstallige) onderhoudskosten en (gewenste) verbouwingskosten. Daarnaast hebben wij een groot netwerk en doen al lang zaken met veel andere makelaars, alles voor de beste deal voor onze klant!
Gecertificeerd en lid van brancheorganisatie VBO
Wij zijn gecertificeerd en tevens aangesloten bij de brancheorganisatie voor makelaars en taxateurs; VBO. Al onze standaard werkdocumenten zijn constant up-to-date en gecontroleerd door de brancheorganisatie. We hebben de support van onze eigen juridische dienst en wij vallen onder een geschillencommissie en klachtencommissie. Tot slot zijn wij vanzelfsprekend goed verzekert via onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering.
Aankoophulp in heel Nederland
Vastberaden, betrokken en altijd recht op het doel af
Jij wilt succesvol je huis verkopen, verhuren of een nieuw huis kopen. Wij gaan je hier bij helpen. Op de best mogelijke manier en met het doel je een als uitermate tevreden klant straks te kunnen feliciteren met de verkoop, aankoop of verhuur van je huis.
Niks staat ons in de weg en geen uitdaging is te groot!